MLM: Do most people fail?

«Οι περισσότεροι στο MLM αποτυγχάνουν!»

Αν δούμε τις στατιστικές σχετικά με το πόσοι κερδίζουν χρήματα στο διχτυακό μάρκετιγκ και πόσοι όχι, τότε εύλογα θα συμπεραίναμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι ΔΕΝ βγάζουν χρήματα.

Στην εταιρεία μας, συγκεκριμένα, κι όπως η ίδια δημοσιοποιεί, το 70% των μελών ΔΕΝ κερδίζουν χρήματα. Η εταιρεία ενημερώνει τους υποψήφιους για αυτά τα ποσοστά για να είναι «εξηγημένη» (από το 70% κάποιοι απολαμβάνουν απλώς το προϊόν, ενώ κάποιοι άλλοι απλά δεν δουλεύουν). Τώρα, ο κόσμος που προβαίνει σε αυτό τον ισχυρισμό με τόσο πάθος, γιατί το κάνει;

Μάλλον για να δικαιολογήσουν το γιατί παραιτήθηκαν ή ποτέ δεν άρχισαν.

Γιατί, όμως, τόσο μένος εναντίον του διχτυακού μάρκετιγκ; Είναι μήπως διαφορετικά τα πράγματα με οτιδήποτε άλλο;

Όπως λέει ο Tim Sales (gotta love the name, ha ha) στο πιο κάτω βίντεο, οι περισσότεροι άνθρωποι που ασχολούνται με τα κτηματικά, «αποτυγχάνουν». Οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να τραγουδούν στην όπερα, «αποτυγχάνουν». Οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να φτιάξουν τη σιλουέτα τους, «αποτυγχάνουν» (εγώ, εγώ!). Οι περισσότεροι που θέλουν να παίζουν κάποιο μουσικό όργανο, «αποτυγχάνουν» (εγώ, εγώ!). Οι περισσότεροι που ξεκινούν δική τους επιχείρηση, «αποτυγχάνουν».

Νομίζω εν πολλοί που κάμνουν relate με την εικόνα ενός διαδρόμου ή άλλου οργάνου γυμναστικής που εν στη γωνιά ενός δωματίου τζι εν φορτωμένο ρούχα! Ή ενός πάγκου για κοιλιακούς σκονισμένου στο γκαράζ (εγώ, εγώ!). Είπα, όμως, ποτέ ότι οι πάγκοι για κοιλιακούς δεν δουλεύουν; Βρίσκεις έστω και ένα σχόλιο στο ίντερνετ ότι «τα όργανα γυμναστικής δεν δουλεύουν»; Συνεπώς, άλλο το «αποτυγχάνω» και άλλο το «παραιτώ».

Στο σημείο 2.47 του πιο κάτω βίντεο, και για 4 λεπτά, ο Tim Sales δίνει ένα πολύ καλό παράδειγμα για να καταδείξει αυτό που μόλις είπαμε (δείτε το!) και καταλήγει ότι οι άνθρωποι δεν «αποτυγχάνουν» σε κάτι, απλά παραιτούνται πριν αποκτήσουν τις αναγκαίες δεξιότητες για να πετύχουν.


Τέλος, στο 8.10 του βίντεο, μιλά για τον άλλο ισχυρισμό κάποιων καλοθελητών, «οι πιθανότητες να βγάλεις λεφτά στο διχτυακό μάρκετιγκ είναι μηδαμινές» (δείτε το!). Ο ισχυρισμός αυτός, λέει, είναι τόσο ατυχής όσο και το «ποιες είναι οι πιθανότητες να αποκτήσω καλογυμνασμένο σώμα;». Δεν είναι θέμα πιθανοτήτων το να σηκωθεί κανείς από τον καναπέ και να πετάξει τα τσιπς στα σκουπίδια:

Όταν ρίχνεις ένα ζάρι ή παίζεις στο Λόττο, τότε είναι θέμα πιθανοτήτων.

Όταν κτίζεις μια επιχείρηση ή προσπαθείς να βάλεις μια άσπρη μπαλίτσα σε μια τρύπα (γκολφ), είναι θέμα απόδοσης (performance). Οι πιθανότητες είναι ΑσΧεΤεΣ!

Και η απόδοση βασίζεται στις γνώσεις και στην εκπαίδευση. Και στο να είναι κανείς coachable, trainable, teachable. Αλλά, δυστυχώς, σε πολλούς αρέσει να το παίζουν θύματα και προσπαθούν να φορτώσουν το δικό τους uncoachability και fear of failure στις «πιθανότητες» και στις στατιτικές.

Εξαρτάται από εσένα και μόνο εσένα σε ποιο ποσοστό θέλεις να ανήκεις!
0 Responses