Γιατί την καραβρίσκω στο network marketing

Γιατί εδώ δεν τους χαλώ την πιάτσα αν είμαι καλή στη δουλειά μου.

Γιατί εδώ δεν θα με φαν τζιαι να με ξηκοκκαλίσουν αν είμαι καλύτερη από εκείνους.

Γιατί εδώ δεν ζηλεύουν ούτε απειλούνται από τις ψηλές μου αποδόσεις.

Γιατί εδώ χαίρονται και ζητωκραυγάζουν όταν είμαι καλή στη δουλειά μου, καλύτερη από αυτούς και έχω ψηλές αποδόσεις!

Γιατί εδώ δεν χρειάζεται να αιτηθώ για άδεια ανάπαυσης και να έχω έννοια αν αυτή εγκριθεί.

Γιατί εδώ δεν χρειάζεται να συννενοηθώ με τους άλλους συναδέλφους για το πότε μπορώ να λείψω με άδεια.

Γιατί εδώ δεν απορρίπτεται ποτέ η αίτησή μου για άδεια.

Γιατί εδώ γύρνω πίσω και αράζω όποτε μου καπνίσει!

Γιατί εδώ δεν πρέπει να δουλέψω 40 χρόνια για να απολαύσω τα αγαθά των κόπων μου.

Γιατί εδώ πετυχαίνω το ίδιο σε 4 χρόνια.

Γιατί εδώ δεν μεταφέρω το άγχος της δουλειάς στο σπίτι.

Γιατί εδώ δεν έχω άγχος.

Γιατί εδώ δεν αγχώνομαι για το τι θα φορέσω στη δουλειά.

Γιατί εδώ το dress code λέει μπικίνι και αντηλιακό.

Γιατί εδώ δεν λιώνω σε ένα γραφείο με χαρτολόι.

Γιατί εδώ I conduct business over coffees and cocktails.

Γιατί εδώ δεν κιστώ που δεν αναγνωρίζεται η αξία και ο κόπος μου.

Γιατί εδώ δεν έχει σημασία σε ποιο βαθμό σπούδασα.

Γιατί εδώ δεν χρειάζεται να σπουδάσω κι άλλο για να δικαιούμαι αύξηση ή μια καλύτερη θέση.

Γιατί εδώ απολαμβάνω μια συναρπαστική και high-paying καριέρα αντί για ανιαρή εργασία που κάνει μόνο τους άλλους πλούσιους.

Γιατί εδώ πληρώνομαι όσα αξίζω, όχι όσα πιστεύει κάποιος άλλος ότι αξίζω.
5 Responses
  1. Ktino Says:

    θελωωωωωωωωωωωωωωω


  2. Andreas Says:

    Teleioooooooooo :)


  3. MLS Says:

    ktino, you'd be insane not to :)

    andreas ;)


  4. Ktino Says:

    so, can we do smthng about it???????